Kluczowym elementem każdej reklamy, jeżeli uda ci się doprowadzić twojego czytelnika na sam koniec swojej oferty reklamowej jest to, aby wezwać go do działania. Wiesz, dlaczego jest to tak ważne? Zgadłeś. Bez tego elementu twojej oferty on po prostu nie złoży zamówienia a ty nie zarobisz z pieniędzy za sprzedaż swojego produktu. Widzisz, ludzie to takie stworzenia, które potrzebują swego rodzaju poganiaczy, aby podjąć jakieś działanie. Klient przeczytał już twoja ofertę od deski do deski i wie, ze rozwiązuje ona jego problemy i na obecną chwile jest zdecydowany, aby wydać swoje pieniądze na zakup twojego produktu. Ale jednak nie kupuje go w ostateczności? Wiesz, co się stało? Wiesz, czego zabrakło w twojej propozycji reklamowej? Zabrakło bardzo ważnego elementu. Nie popchnąłeś swojego potencjalnego klienta do działania. Musisz to zrobić, bo inaczej on nie złoży zamówienia. Jest na to bardzo dobry sposób. Na koniec swojego listu sprzedażowego pokaż mu, że istnieją dwa rozwiązania. Po pierwsze może nie kupować twojego produktu i dalej mieć te same problemy, jakie miał i oczekiwać jeszcze gorszych skutków po ich, nierozwiązaniu albo może cieszyć się lepszym życiem z twoim produktem i nie mieć już problemu, który pochłaniał tyle stresu w jego życiu i kosztował go wiele pieniędzy. Pokaż mu dwa wyjścia z jego sytuacji i koniecznie z naciskiem na to, że to on sam decyduje o tym, jakie rozwiązanie chce wybrać, bo ludzie nie lubią jak się im cos sprzedaje.

Recommended Posts