Jesteś copywriterem i stawiasz przed sobą kolejny cel. Masz do napisania ofertę reklamowa jakiegoś produktu. Zrobiłeś już wszelkie niezbędne prace dzięki, którym przygotowałeś się już do napisania tekstu. Dokonałeś dogłębnej analizy tego jak wygląda twój potencjalny klient abyś wiedział jak masz formułować swój przekaz i abyś wiedział jakie on ma problemy i jak wygląda ogólnie mówiąc jego świat. Wiesz już również jak prezentuje się twój produkt. Kolejnym problemem do rozwiązania jaki stoi przed tobą a popełnia go wielu nawet nie początkujących copywriterów ale już doświadczonych jest taki, że nie wiedza lub zapominają co jest celem każdego tekstu reklamowego. Jeżeli przeoczyłeś książki które o tym mówiły to być może dlatego twoje teksty nie odnoszą takich sukcesów jakie byś chciał aby odnosiły i nie zarabiają dla ciebie aż tyle pieniędzy. Musisz jednak wiedzieć ze ponad wszystko najważniejszym i tak naprawdę jedynym celem pisania przez ciebie oferty sprzedażowej jest tylko i wyłącznie zwiększenie sprzedaży twojego produktu poprzez tekst pisany. Musisz wiedzieć o tym, że każde zdanie powinno przybliżać ciebie do sprzedaży. Jeżeli masz jakieś zbędne zdanie w swojej ofercie to bądź pewnie, że ono osłabia twoją ofertę sprzedażowa i musisz jej jak najszybciej z niej usunąć. Sprzedaż jest to jedyny cel jaki powinien ci przyświecać gdy piszesz swoja ofertę sprzedażową i zawsze każde swoje zdanie które napiszesz analizuj tylko i wyłącznie pod kątem tego czy zbliża ono do sprzedaży.

Recommended Posts