Banalizowanie ceny w reklamie

Wielu sprzedawców jak i copywriterów, na co dzień zajmujących się sprzedażą swoich tekstów panicznie boi się momentu, w którym przychodzi im zaprezentować cenę swojego produktu. Sprzedawcą najczęściej łamie się głos albo mówią zdecydowanie ciszej natomiast copywriterzy nie potrafią dobrze napisać o swojej cenie tak, aby była ona naprawdę korzystna z punktu widzenia potencjalnego klienta. Na pewno wynika to z jednej strony z warsztatu. Trzeba po prostu jeszcze popracować nad tym elementem oferty sprzedażowej. Druga bardzo ważną kwestia jest to, że często copywriter opisujący swój produkt po prostu nie wierzy aż tak bardzo w niego i wie, że nie jest on warty takich pieniędzy i wierzcie mi, ale to widać od razu w tekście reklamowym a skoro my o tym wiemy to nasz czytelnik również to wyczuje. Musisz uwierzyć w swój produkt i w to, że jest on wart swojej ceny. Chcesz poznać ciekawy i skuteczny sposób na prezentacje ceny w taki sposób, aby nie była ona dla ciebie i dla twojego klienta zbytnio wystraszająca? Słyszałeś o zabiegu banalizowania ceny? Polega ona na tym, ze porównujesz na przykład cenę do czegoś, co kupujesz każdego dnia i mówisz, że codziennie wydajesz na przykład 2 złote na jakiegoś batonika, który jest niezdrowy a wydajać 2 złote dziennie na mój produkt inwestujesz w siebie i dodatkowo pozbywasz się takiego i takiego problemu, z którym walczysz już od jakiegoś czasu i być może wydajesz na niego jeszcze więcej pieniędzy.

Witam Was bardzo serdecznie na moim blogu, który tematycznie poświęcony jest mediom. Media w dzisiejszym świecie pełnią na prawdę dużą rolę, dlatego tak ważne jest, aby każdy wiedział z czym to się je.