Internetowy wizerunek firmy

Nowoczesne firmy mogą pozwolić sobie na zatrudnianie setek pracowników, korporacje globalne mają ich tysiące na wszystkich kontynentach. W tak wielkich organizacjach wydatki na stronę internetową mogą wynosić miliardy rocznie, chociaż zazwyczaj nie ma takiej potrzeby. Samo utrzymanie serwerów i tak musi być prowadzone z myślą o innych firmowych aplikacjach i sieci, więc tutaj koszty dodatkowe są minimalne. Zaprojektowanie witryny www szefowie firmy mogą z powodzeniem zlecić nie firmom zewnętrznym a własnym informatykom, którzy przecież posiadają wiedzę niezbędną do wyprodukowania odpowiedniej nowoczesnej witryny. Jeśli jednak firma zatrudniała przez cały czas tylko i wyłącznie doskonałych informatyków od sieci czy bazy danych albo bezpieczeństwa cybernetycznego, taki zespół ekspertów nie będzie miał kompetencji chociażby w grafice czy copywritingu. Informatycy przeważnie nie mają takiej zdolności uzupełniania witryny treścią a ostatecznie dzisiaj to właśnie treść decyduje o tym, czy dana witryna przyciąga ludzi czy raczej nie jest w stanie ich mocniej zainteresować. Dlatego czasami warto uzupełnić zespół informatyków o copywritera czy grafika, gdyż to oni ostatecznie mają największy wypływ na to, czy strona internetowa się sprzeda. Kilka błędów w witrynie może skutecznie obniżyć jej przydatność.

Witam Was bardzo serdecznie na moim blogu, który tematycznie poświęcony jest mediom. Media w dzisiejszym świecie pełnią na prawdę dużą rolę, dlatego tak ważne jest, aby każdy wiedział z czym to się je.