Jeżeli napisałeś już co najmniej kilka listów sprzedażowych i nad jesteś na początku swojej drogi copywritera to już pewnie wiesz co nieco na temat tego jak pisać skuteczne nagłówki tak by sprzedaż twoich produktów stale rosła. Jeżeli wiesz to ten artykuł będzie dla ciebie swoistym przypomnieniem tego jakie funkcje powinieneś spełniać nagłówek w twoim tekście sprzedażowym a również może służyć do tego abyś wiedział w jaki sposób poprawiać swoje teksty a zwłaszcza nagłówki. Po pierwsze najważniejszą funkcją nagłówka jest to aby zwrócił on uwagę potencjalnego czytelnika. Wyobraź sobie , że surfujesz po Internecie i jak co dzień przed twoimi oczami pojawia się wiele tysięcy reklam. Twój mózg od razu sortuje je o albo odrzuca albo zwraca na nie dłuższą uwagę. Musisz wiedzie, że reklamując się w dzisiejszych czasach w internecie nie masz za dużo czasu na to aby zdobyć uwagę swojego czytelnika. konkurujesz z wieloma tysiącami reklam. Musisz mieć pomysł jak się wyróżnić. Wiele osób nie zwraca uwagi na to, że często wystarczy poprawić swój nagłówek tak aby skupiał on uwagę naszego czytelnika. O nic tu więcej nie chodzi jak po prostu o przeczytanie kolejnej linijki naszego tekstu. Tylko o to. jest to najważniejsza funkcja nagłówka. Nagłówek nie ma na celu sprzedaży. On ma na celu ściągnięcie uwagi osób na których nam najbardziej zależy, do tych do których jest adresowana nasza propozycja. Musisz o tym wiedzieć ponieważ to ma ogromny wpływ na twoje podejście do pisania nagłówków.

Recommended Posts