Mając przed sobą za cel napisanie kolejnego tekstu, który ma na swoim celu sprzedawać jeszcze więcej produktów musisz pamiętać, że jest to jedyny cel jaki ma spełniać ten tekst. W zależności od klienta który zleca ci napisanie tekstu czy to na jego stronę internetową czy to do gazety, musisz wiedzieć , że często twoje teksty od razu będą miały inny cel niż sprzedaż. Nie zawsze tak jest, że klient chce zwiększonej sprzedaży od razu. Bardzo często chodzi tylko o skierowanie na przykład ruchu na jego stronę. Często jeżeli ktoś nie ma jeszcze do sprzedania żadnego produktu może poprosić ciebie na przykład o to abyś napisał jakiś tekst którego celem będzie zwiększenie liczby osób na jego liście mailingowej. Jest to bardzo znany zabieg dla osób które dopiero zaczynają swoja przygodę z biznesem internetowym. Proponujemy im na przykład jakiś darmowy poradnik i piszemy do niego list sprzedażowy. Dzięki temu na nasza listę mailingowa zapisuje się coraz więcej osób. Później możesz otrzymywać zlecenia abyś wysyłał im emaile z równymi wiadomościami i żebyś utrzymywał z nimi kontakt a następnie żebyś napisał dla nich list sprzedażowy odnośnie jakiegoś produktu który twój klient będzie wprowadzał na rynek. Także jak sam widzisz oprócz sprzedaży istnieją również inne cele pisania tekstów przez copywritera jednak musisz pamiętać ze tych z celem sprzedażowym będzie zdecydowanie najwięcej w twojej pracy.

Recommended Posts