Prawo konsekwencji w reklamie

Jeżeli jesteś copywriterem to musisz wiedzieć jak wpływać na swoich czytelników aby skłonić ich do zmiany zachowania aby podjęli oni najbardziej pożądaną przez ciebie akcje. Bardzo użyteczne będą dla ciebie prawa perswazji. Są one niezmienne i opierają się ludzkiej naturze która jest niezmienna. Jeżeli podejmiesz się trudu poznania ludzkiej natury będziesz wiedziała jak oddziaływać na ludzi a to pozwoli ci zwiększyć skuteczność swoich tekstów reklamowych. Jednym z najbardziej skutecznych praw perswazji jest bez wątpienia prawo konsekwencji. Prawo konsekwencji jest bardzo często używane przez sprzedawców, którzy zajmują się sprzedażą bezpośrednią. Słyszałeś już o tym prawie? Być może stosujesz je już od jakiegoś czasu ale nie zdajesz sobie z niego sprawy. Za chwilę dowiesz się jak stosować na swoja korzyść to prawo konsekwencji. Podstawowym założeniem jest to, że twój potencjalny klient ten, który czyta twoją ofertę sprzedażową musi się z tobą zgodzić kilka razy zanim przyzna ci ostatecznie rację. Jeżeli chcesz go do czegoś przekonać to musisz sprawić aby kilka razy się z tobą zgodzić. Najpierw zastanów się nad tym do czego musisz przekonać swojego czytelnika zanim zgodzi się z tobą ostatecznie. Jest to tak zwana sekwencja słów Tak. Polega ona na tym aby budować w swoim rozmówcy czy czytelniku nawyk zgadzania się z tobą. Przeanalizuj swoje teksty pod kątem tego gdzie chcesz przekonać do czegoś swojego czytelnika i zastosuj tam prawo konsekwencji.

Witam Was bardzo serdecznie na moim blogu, który tematycznie poświęcony jest mediom. Media w dzisiejszym świecie pełnią na prawdę dużą rolę, dlatego tak ważne jest, aby każdy wiedział z czym to się je.