Wizerunek w świecie sieci

Aktualnie coraz ważniejsze jest dbanie o swój cyfrowy wizerunek i firmy coraz chętniej płacą zewnętrznym wykonawcom za odpowiednie usługi z tego zakresu. Oczywiście firmy zatrudniające więcej niż dziesięciu pracowników mogą w teorii pozwolić sobie na zatrudnienie dodatkowego informatyka, którego zadaniem byłoby tylko i wyłącznie opiekowanie się witryną przedsiębiorstwa. Nie jest jednak wcale pewne, że osoba z informatycznym wykształceniem byłaby w stanie odpowiednio zaprojektować witrynę, opiekować się nią od strony technicznej, graficznej ale przede wszystkim – merytorycznej. Dlatego tak ważne jest delegowanie takich zadań do firm zewnętrznych, które z powodzeniem mają w swoim składzie zarówno grafików, doświadczonych i utalentowanych projektantów a przede wszystkim informatyków, którzy będą w stanie w mgnieniu oka nanieść oczekiwane poprawki, nowe funkcje czy po prostu wprowadzić grafikę dostarczoną od zespołu artystycznego. W takich warunkach potrzebni są i copywriterzy, którzy odpowiadają w takich firmach za masowe tworzenie treści, która później trafia na stronę. Strony www można bowiem budować w jeden dzień, ale ich późniejsze rozwinięcie wymaga zdecydowanie większej uwagi i troski. Copywriting to zajęcie, którego nie powinno zlecać się ludziom pracującym wewnątrz organizacji. Stąd najpopularniejszy jest wybór firm zewnętrznych.

Witam Was bardzo serdecznie na moim blogu, który tematycznie poświęcony jest mediom. Media w dzisiejszym świecie pełnią na prawdę dużą rolę, dlatego tak ważne jest, aby każdy wiedział z czym to się je.