Zapewne już wiesz ponieważ nie raz już siadałeś do pisania reklamy, że po prostu ciężko jest ci pisać reklamę tak po prostu. Napotykasz równego rodzaju problemy i nie wiesz do końca jak masz z nimi postępować. Bardzo ważne jest abyś jeszcze na długo przed pisaniem swojego listu sprzedażowego miał w głowie przeświadczenie o tym, że nie jest to ni c trudnego i że dasz radę. Musisz oprócz tego mieć w głowie świadomość tego, że będziesz spotykał się z wieloma frustracjami jakie możesz napotkać na swojej drodze. Już samo to da ci spory luz i będziesz wiedział,, że przyjście porażki jest czymś naturalnym. Nie musisz się tego obawiać. Musisz wiedzieć, że to co napiszesz na początku to i tak zapewne nie trafi ostatecznie do reklamy dlatego pozwól sobie na swobodne przepływanie słów przez monitor twojego komputera. nie pozwól by sparaliżowała ciebie myśl o tym, ze możesz nie sprostać swoim oczekiwaniom i ze przez to stworzysz coś z czego będziesz w pełni niezadowolony. Daj sobie czas. Bardzo ważne jest tutaj dawanie sobie ściśle określonego czasu na to aby napisać swój list sprzedażowy. Nawet jeżeli piszesz dla kogoś swoją ofertę to musisz wiedzieć, że bardzo ważne jest to aby badać tej pracy Duży priorytet aby jeszcze bardziej zawęzić czas jaki dajesz sobie na napisanie takiego właśnie listu sprzedażowego. Poznaj Prawo Parkinsona. Jest ono bardo przydatnym narzędziem które możesz wykorzystać w swojej pracy copywritera. Nie musisz już tracić czasu i rozkładać wykonanie jakiegoś zadania na cały tydzień. Dzięki tej zasadzie będziesz widział jak zrobić cos na co wyznaczyłeś tydzień w kilka dni. Zbuduj w sobie taki przekonania a zobaczysz jak twoja produktywność skoczy w górę.

Recommended Posts