Zastanawiałeś się z jakim zamiarem piszesz swoje teksty sprzedażowe? Myślę, że jest zazwyczaj tylko i wyłącznie jeden najważniejszy. Jest to przeświadczenie o tym, że twój tekstów ma sprawić, że klient dokona zakupu a ty zarobisz pieniądze. Zarówno i ty i klient będziecie zadowoleni. Kolejną bardzo ważną kwestią jest ciągłe testowanie swoich reklam tak abyś wiedział co się sprawdza a co jest do bani i nie możesz tego wykorzystać. Oczywiście to co sie sprawdza będziesz powielał i wykorzystywał w każdej swojej reklamie ponieważ jest to sprawdzony sposób. I właśnie tą metodą można zwieszać konwersję swoich tekstów. Już teraz powie nieś się zastanowić w jaki sposób możesz testować swoje reklamy i ich poszczególne części. Jeżeli posiadasz na przykład swojego bloga i masz swoich czytelników, którzy dostają od ciebie regularnie wiadomości to właśnie na nich możesz testować wszelkie zmiany jeżeli na przykład co jakiś czas będziesz im wysyłał różnego rodzaju oferty gdzie będą mogli oni kupić od ciebie twoje produkty. Sprawdzaj co działa a co jeszcze musisz poprawić bądź wyeliminować. Nie muszą to być drastyczne zmiany bo czasem na przykład wystarczy wyrzucić z tekstu tylko jedno słowo i na przykład zastąpić je innym. Tak więc testuj i baw się swoimi reklamami i sprawdzaj co jest wartościowe a także to co jest w twojej reklamie zbędne i obniża skuteczność twoich tekstów. Jeżeli będziesz na bieżąco śledził takie zmiany i szczegóły to szybko staniesz się dobrze opłacanym copywriterem.

Recommended Posts