Jest bardzo wiele sposób pisania skutecznych ofert reklamowych. Na początku swojej drogi spotkasz się z modelem pisania tekstów reklamowych, który nazywany jest modelem AIDA. Jest to bardzo porody model i składa się z czterech części. Każda z liter przedstawia jeden z elementów tekstu sprzedażowego, jaki musi się koniecznie pojawić. Pierwszy przedstawiający literę A jest to zwrócenie uwagi swoim tekstem. Tutaj głównie odwołuje się to do nagłówka, który jest najważniejszą częścią reklamy i ma przyciągać uwagę osób, które będą najbardziej zainteresowane taka propozycją. Kolejnym elementem jest litera I, która mówi o utrzymaniu zainteresowania pisanym przez nas tekstem. Już w pierwszym akapicie musisz zadbać o zainteresowanie ponieważ to dzięki zainteresowaniu tekst jest dalej czytany a ty z każdym kolejnym napisanym przez siebie słowem zbliżasz się do sfinalizowana sprzedaży. Kolejna litera to D. ta litera mówi o wzbudzeniu w czytelniku pragnienia. Chodzi o pragnienie, które ma zaspokoić twój produkt. Czytelnik pragnie mieć twój produkt bo przedstawiłeś go w taki sposób, że wiesz ze zaspokoi wszystkie potrzeby twojego potencjalnego klienta. ostatnią litera jest ponownie litera A. oznacza ona tutaj akcje jaka ma podjąć czytelnik. Chodzi o to aby zachęcić go do podjęcia jakiejś akcji ze swojej strony,. Chodzi tutaj tylko i wyłącznie o złożenie przez niego zamówienia. To jest jedyne co musi zrobić ze swojej strony. Pokaż mu jeszcze dokładnie w jak najprostszy sposób może dokonać takiego zamówienie i podkreślaj, że jest to bardzo prosty zabieg i już za kilka minut będzie miał na swoim twardym dysku zakupione przez siebie materiały.

Recommended Posts