Każda oferta reklamowa, aby była skuteczna musi być zbudowana zgodnie z pewnym sprawdzonym szablonem. Może on być w niektórych miejscach modyfikowany, ale najważniejsze jest, aby szkielet zawsze pozostał taki sam. Każda reklama musi składać się z mocnego nagłówka, dzięki któremu zyskasz uwagę swojego czytelnika i pozostanie on z tobą na dłużej, bo z przeczytanie obiecasz mu pewna korzyść, która wiesz, że jest dla niego ważna. Dalej czytając napisany przez ciebie pierwszy akapit będzie on wiedział, że rozumiesz go doskonale i nadajecie na tych samych falach i pozostanie z tobą, bo wie ze to, co mu zaraz zaprezentujesz może się okazać dla niego świetnym rozwiązaniem. Prezentujesz wreszcie swój produkt, który jest rozwiązaniem jego wszystkich problemów i przedstawiasz również jego cenę. Teraz jeszcze tylko wystarczy go wezwać do działania i klient, który jeszcze tak niedawno był potencjalnym klientem, teraz jest już twoim klientem. Nie tak szybko. Dodaj jeszcze na końcu mocne post scriptum. Bardzo wielu copywriterów pracuje nad tym elementem. Pamiętaj, że potencjalny klient może mieć jeszcze jakieś, ale na koniec. Może brakować jeszcze tej kropki nad i żeby dokonał kupna twojego produktu. Postaraj się, aby nie miał już żadnych wątpliwości i zniszcz je swoim podsumowaniem w post scriptum. Przekaz mu jeszcze jakaś informacje tak by od razu złożył zamówienie. Niech to będzie mocne, przekonując i trafiające w samo sedno jego wątpliwości.