Wiesz co jest jedna z najważniejszych rzeczy jeżeli chodzi o pisanie tekstów reklamowych? Tak, masz rację jeżeli odpowiedziałeś sobie, że jest to na przykład dokonanie dokładnego badania rynku, poznania potrzeb naszego klienta czy poznanie na wylot, na wszystkie strony i rozebranie na części pierwsze naszego produktu sprzedaży. Tak, masz tu całkowita rację. Jest jednak coś co jest jeszcze bardziej istotne. Jest to entuzjazm w tekście reklamowym. Zapytasz pewnie ale jak mam zawrzeć entuzjazm w tekście? W zwykłej rozmowie pewnie byś potrafił i nie miał problemów z entuzjazmem. No tak, ale pomysł sobie przez chwile o podstawach copywritingu. Czy aby jak się uczyłeś pisania skutecznych tekstów reklamowych to nie natrafiłeś na podobne stwierdzenie, że powinieneś pisać tak jakbyś mówił do kogoś? Tak jakbyś z nim rozmawiał? Przecież copywriting to rozmowa z drugim człowiekiem. Musisz po prostu poczuć się tak jakbyś z nim rozmawiał. Nie ma nic prostszego niż to. wyobraź sobie, że siedzi naprzeciwko ciebie twój rozmówca, twój potencjalny klient a ty naładowany cała wiedzą produktowa i jego problemami które twój produkt oczywiście rozwiązuje roztaczasz przed nim piękna wizje tego jak twój produkt sprawi, że rozwiąże on swoje problemy i jego życie będzie łatwiejsze. Jeżeli jest w tobie entuzjazm to zacznij pisać od razu. Wierz mi, że da się to wyczuć w twoim tekście. Jeżeli tego zabraknie to sprzedaż może być dobra ale nie będzie nigdy doskonała i toruje to tobie drogę do jeszcze większych zarobków.

Recommended Posts