Jaki jest cel twojego nagłówka? Jeżeli odpowiedziałeś, że poprzez niego masz trafiać swoim tekstem do odpowiednich ludzi i ma on wyławiać z całego tłumu tylko te osoby, które na prawdę są zainteresowane twoim tekstem i mają takie problemy jakie opisujesz to masz rację. Musisz teraz się zastanowić zawsze po napisaniu swojego nagłówka czy rzeczywiście spełnia on swoja prawdziwą role i czy przeczytają go odpowiedni ludzie. Jest sposób na to aby zwiększyć skuteczność swojego nagłówka. Istnieje taki zabieg jak to, że nie tekstu jeszcze ponad nagłówkiem. Jest to bardzo skuteczne z jednego względu. Możesz na przykład zawszeć tam słowa kogoś kto jest autorytetem w danej dziedzinie w której działa twój produkt. Możesz tam również zakomunikować że jest to tekst tylko i wyłączne dla na przykład osób które maja problemy z sercem, lub dla tych które są zainteresowane zrzuceniem kilku dodatkowych kilogramów. poprzez właśnie taki tekst masz pewność, że twój tekst trafi tylko i wyłącznie do osób, które są nim bezpośrednio zainteresowane i będziesz dzięki temu również zwiększał skuteczność swoich ofert sprzedażowych ponieważ już od początku będą wiedzieć, że to jest coś wyjątkowego i przeznaczonego dla nich. buduj również ciekawość od samego początku swojego tekstu reklamowego bo to jest również ważne. Jeżeli ktoś zauważy ciekawy nagłówek a następnie jeszcze dodatkowo dowie się, że jest to skierowane do niego to wzrośnie zainteresowanie twoim tekstem sprzedażowym.

Recommended Posts