Jeżeli zamierzasz związać się na co dzień z reklama to musisz wiedzieć, że jest to bardzo trudny zawód. Codziennie będziesz spotykał się ze stresem. Codziennie będą ciebie goniły jakieś terminy. Będziesz musiał ustalać priorytety bo jeden projekt będzie mógł poczekać kilka dni i nic wielkiego się nie stanie ale już kolejny będzie musiał być jak to się mówi na wczoraj. Na początku to wszystko będzie ciebie przytłaczało i ni będziesz wiedział jak się w tym odnaleźć. Wiele osób porzuca wtedy reklamę. Nie wykorzystują oni swojej szansy tylko dlatego, że cos było dla nich za trudne. Pamiętaj przygotuj się na porażki. Będzie ich mnóstwo. Musisz wiedzieć jak sobie z nimi radzić i musisz mieć przede wszystkim świadomość tego, że będą one się pojawiać jedna za drugą. Dobre nastawienie mentalne powinno przynieść w długim okresie czasu mnóstwo korzyści dla ciebie. pamiętaj, jest wiele sekretów na to aby cały czas być produktywnym. Jedyne co musisz robić to tylko zmienić nastawienie do reklamy. zmień nastawienie do pisania swoich tekstów reklamowych. To tak na prawdę twoi klienci mogą tworzyć za ciebie cały twój test sprzedażowy. Nie wierzysz? Kiedyś pewien amerykański copywriter o nazwisku Schwartz opowiedział o tym w jednym ze swoich artykułów. Napisał on o tym, że większość jego tekstów została tak naprawdę napisana przez jego klientów. Działał on w ten sposób, że brał ze sobą dyktafon na takie spotkanie. Zadawał wcześniej przygotowane przez siebie pytania swojemu najczęściej zleceniodawcy. Pisze on, że w ten sposób dostawał gotowe partie materiału. Odsłuchiwał swoje rozmowy i w ten sposób jego klienci stworzyli za niego często najlepsze nagłówki jakie powstały w świecie reklamy. Każdy z nas jest copywriterem ale musisz zmienić swoje podejście do pisania takiej reklamy.