Jeżeli jesteś copywriterem, który dopiero rozpoczyna swoja przygodę z pisanie silnych ofert sprzedażowych, które będą sprzedawały produkty jeden za drugim to musisz wiedzieć, ze najczęstszą przyczyną dlaczego produkty nie sprzedają jest to, że autorzy reklam nie znają podstaw pisania silnych ogłoszeń reklamowych. Na początku swojej przygody z reklamą musisz poznać wszelkie podstawowe zasady jakimi rządzi się reklama. Dzięki temu nie będziesz popełniał podstawowych błędów a twoje teksty będą o wiele bardziej skuteczne. Reklama, musisz wiedzieć, że charakteryzuje się wieloma aspektami, które zostały sprawdzone i udowodnione w sposób naukowy. I właśnie na tych naukowcy regułach powinieneś opierać swoje teksty. Dzięki temu nie będziesz popełniał podstawowych błędów a co najważniejsze nie będziesz tracił cennego czasu na to aby analizować swoje błędy i samemu do nich dochodzić ponieważ będziesz wiedział już gdzie istnieją pola do popełnienia wielu błędów. Traktuj te poznane zasady przez siebie jako absolutne podstawy nie dyskutuj z nimi ponieważ zostały one sprawdzone przez wielu znakomitych copywriterów w swojej branży, najczęściej z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem. Warto abyś zapoznał się z książką geniusza reklamy czyli Claude’a Hopkinsa, który napisał na początku dwudziestego wieku książkę mówiącą właśnie o regułach naukowych jakimi rządzi się świat reklamy na co dzień.