Już za pewne wiesz, że najważniejsze w twojej reklamie jest to jaki stworzysz nagłówek. To on decyduje o sile twojej reklamy i tego jaka będzie sprzedaż. Jest to krytyczny element każdego listu sprzedażowego. Jeżeli zastanawiasz się dlaczego twoje reklamy dobrze nie sprzedają, zacznij najpierw analizę swojego nagłówka. Ważne żebyś przy takiej analizie dokonując jej wiedział na co masz zwrócić swoją uwagę i co możesz poprawić, co skorygować a może i nawet uda ci się coś wyeliminować ze swojego nagłówka co zwiększy jego siłę sprzedażową. Jest kilka elementów które bezpośrednio decydują o tym czy twój nagłówek odniesie sukces czy poniesie porażkę i zostanie niezauważony. Przede wszystkim musisz w swoim nagłówku oferować jakąś korzyść. Pamiętaj bo jest to bardzo ważne aby nie było to byle jaka korzyść. Jeżeli dokonałeś przed napisaniem swojego tekstu dobrej analizy swoich potencjalnych klientów to będziesz wiedział czego oni najbardziej chcą i spośród oferowanych przez twój produkt korzyści będziesz mógł wybrać tę, która wydaje się dla nich najbardziej kusząca. Nagłówek musi być przede wszystkim skierowany do wąskiej grupy. Nie może on być skierowany do wszystkich bo tak naprawdę nikt nie będzie jego odbiorca. Kolejną rzeczą jest to aby wzbudzał on ciekawość. Jest to niezbędny element ponieważ często to ciekawość prowadzi nad do tego aby przeczytać czy to kolejne zdanie czy kolejny akapit tekstu sprzedażowego.