Każdy z copywriterów wie co to jest język korzyści i wie jak z niego korzystać jedna w dalszym ciągu można spotkać wiele kalekich tekstów które nie są budowane właśnie w taki sposób. Musisz wiedzieć że jest to podstawowe zadanie każdego copywritera i jednocześnie podstawowa jego umiejętność. Musisz każdego dnia kształtować w sobie te umiejętność. Ni popełnia cały czas podstawowego błędu który popełniając non stop początkujący i nie tylko copywriterzy. Pisza oni cały czas o cechach produktu a nie o korzyściach jakie będzie miał klient po skorzystaniu z naszej oferty. Jedyne co musisz zrobić to zebrać w jedno miejsce wszystkie fakty dotyczące twojego produktu zamienić je w korzyść. Bardzo ważne jest to aby były to korzyści ważne z punktu widzenia twojego potencjalnego klienta. zamiana cech twojego produktu w korzyści ważne dla twojego klienta są kluczową umiejętnością i znacznej wzmocni to twoją propozycję oferty sprzedażowej. Zastanawiasz się pewnie w jakiej części reklamy przyda ci się wykorzystanie języka korzyści. Jeżyk korzyści przyda cie się w każdej części twojej reklamy jednak najważniejszy będzie w tak zwanym body copy a dokładnie tam gdzie przedstawiasz swoją całkowitą propozycję. To właśnie wtedy jest czas na skorzystanie ze swojego arsenału. Pamiętaj, że jest to podstawową umiejętności jaką musisz posiąść i zawsze szkolić się pod tym względem. Im szybciej będziesz potrafił zamieniać cechy produktu na korzyści pisać o nich w interesujący sposób tym twoje propozycje będą silniejsze.

Recommended Posts