Każdy szanujący się copywriter w tym zawodzie musie wiedzieć jak się dobrze zareklamować ponieważ na tym polega jego praca. Oprócz tego, że musi umieć w pomysłowy sposób zareklamować produkt jakim się aktualnie zajmuje musi przede wszystkim umieć zareklamować samego siebie i swoje umiejętności. Każdy z nas copywriterów pisze codziennie wiele tekstów, nawet jeżeli jesteś jeszcze początkującym copywriterem to powinieneś mieć już wyrobiony w sobie nawyk codziennego pisania. Jeżeli jeszcze go nie masz to zacznij nad nim pracować ponieważ będzie to twoja przyszła prac aa będzie zarabiał właśnie na pisaniu. Wszystkie swoje teksty, własnego autorstwa powinien przechowywać w tak zwanym portfolio. Jest to miejsce do którego trafiają właśnie wszystkie twoje pomysły czy to zapisane i stworzone, zrealizowane czy dopiero w fazie projektu bądź pomysłu. Musisz posiadać coś takiego ponieważ jest to twoja karta przetargowa jeżeli chodzi o ciebie na rynku pracy. Aby się dobrze zaprezentować to prawdopodobnie pierwsze co będziesz musiał posiadać i się tym pochwalić to twoje dokonania. O tym właśnie powie twoje portfolio. Jeżeli jeszcze nie zacząłeś gromadzić swoich pomysłów w jednym miejscu to zrób to teraz. Posiadanie takiego port folio znacznie podnosi rangę twoja w oczach każdego pracodawcy. Pomysł tylko, że jeżeli byś codziennie pisał chociaż jeden tekst to przez cały rok miałbyś ich ponad trzysta w swoim port folio.

Recommended Posts