Każdy copywriter wie, że aby się dobrze zaprezentować swojemu przyszłemu pracodawcy jeżeli na przykład zamierzasz pracować w agencji reklamowej powinieneś posiada ze sobą teczkę ze swoimi pomysłami i zgromadzonymi tekstami. Już teraz powinieneś gromadzić takie teksty w jednym miejscu. Bardzo dobrze jest, żeby stworzyć to jako jeden plik multimedialny, dzięki któremu będziesz mógł bez problemu wysyłać poprzez komunikacje elektroniczną swoje aplikacje przyszłym potencjalnym pracodawcą. Zastanawiasz się pewnie jak stworzyć swoje portfolio bo już zapewne masz sporo takich tekstów. Bardzo dobrze jeżeli znasz się na grafice komputerowej. Pomoże ci to znacznie ponieważ będziesz mógł przedstawić wtedy swoje teksty i projekty w lepszym świetle, bawiąc się szatą graficzną. Pamiętaj zawsze jednak aby nie przesadzić zbytnio w tę stronę. Bardzo ważne jest aby cały czas uaktualniać swoje portfolio i aby je zmieniać często i wyrzucać teksty które twoim zdaniem nie spełniają już roli dobrej promocji ponieważ twój warsztat jest już lepszy i nie chcesz ich nikomu już pokazywać. Pamiętaj, że tutaj liczy się kreatywność i im twoje port folio będzie bardziej zaciekawiające twoich przyszłych pracodawców tym masz większe szanse na wyróżnienie się z grona wielu zwykłych cv lub tekstów spisanych w zwykłym pliku i wysłanych na skrzynkę pocztową. Zadbaj o swoja promocje bo wiele tutaj na tym etapie zależy od twojego port folio.

Recommended Posts