Jeżeli jesteś copywriterem to na pewno musisz na co dzień ponieważ należy to do twoich obowiązków tworzyć czy to nowe hasła reklamowe czy to na przykład nowe treści do listów sprzedażowych. Przed tobą było już wielu copywriterów, którzy zajmowali się tym na co dzień przez co można powiedzieć przetarli ścieżki swoim poprzednikom takim właśnie jak ty. Musisz wiedzieć , że mimo że copywriting jest bardzo młody to zdążył już wyrobić sobie przez te nawet mniej niż dwieście lat swoich nauczycieli na których warto się wzorować w swoich tekstach. W copywritingu pożyczanie od kogoś tego co napisał on w swoim tekście nie jest plagiatem. Co więcej jest to bardzo znana metoda na podwyższenie skuteczności swoich tekstów. Pomysł tylko ile razy natknąłeś się już w swoim życiu na jakieś hasła reklamowe które brzmiały podobnie. Mało razy tak było? Po prostu większość tekstów copywriterskich bazuje na tym co się już sprawdziło. Zgrabnie przerobione sprawia, że i tekst napisany przez ciebie staje się tak samo skuteczny. Musisz oczywiście dopasować go do swojego produktu bo szablon masz już gotowy. Jeżeli jesteś na początku swojej drogi jako copywritera to musisz gromadzić takie teksty które już odniosły sukces i czytać je i analizować pod kątem tego co było w nich skutecznego i powielać te pomysły które się sprawdzają. Gromadź tego jak najwięcej i pamiętaj, że zawsze lepiej jest postawić na cos co już się sprawdziło i jest większa szansa, że odniesie sukces niż na to co jest mocno niepewne. Będąc na początku swojej przygody z reklamą będziesz miał wiele takich dylematów. Pamiętaj, korzystaj ze sprawdzonych rozwiązań.

Recommended Posts