Będąc copywriterem i tworząc swoje teksty wiesz że twoim celem jest doprowadzeni do sprzedaży. Jest to nadrzędny cel, spowodować aby czytelnik dokonał zakupu twojego produktu. Musisz wiedzieć jak trafić do odpowiednich osób. Musisz wiedzieć kim są odpowiednie osoby do jakich chcesz dotrzeć. Musisz poprzez swój nagłówek wywołał odpowiednie osoby jakie maja przeczytać twoja propozycje. To właśnie nagłówek spełnia taka rolę, że poprzez tekst napisany w nim wywołujesz odpowiednie osoby. Zastanawiasz się pewnie dlaczego nie napisać tak nagłówka aby skierować go do wielu czytelników i wywołać jeszcze większe zainteresowanie swoim komunikatem sprzedażowym. Jeżeli twój tekst pisany będzie z zamiarem trafienia do wszystkich to bądź pewien, że nie trafi praktycznie do nikogo. Trafi się kilka osób które zdecydują się na zakupienie twojego produktu jednak więcej stracisz na tym niż zyskasz. Wiedz, że pisząc swój nagłówek musisz go skonstruować tak żeby trafiał twój komunikat tylko i wyłącznie do osób zainteresowanych twoja propozycją. Musisz wiedzieć, jaki zawód wykonują, jakie są ich zarobki i jaka jest ich sytuacja życiowa a wtedy spowodujesz że twoja oferta będzie jeszcze bardziej skuteczna. Poznaj jak najwięcej szczegółów do tyczących zycia twojego potencjalnego klienta a będziesz wiedział na co położyć największy nacisk. Dowiesz się jaki jest czuły punkt oddziaływania na twojego czytelnika.

Recommended Posts