Żeby zostać skuteczny copywriterem musisz znać bardzo dobrze ludzka psychologię. Poświęć jak najwięcej możesz swojego czasu na poznanie ludzkiej natury a dzięki temu będziesz mógł tworzyć skuteczne teksty reklamowe? Dlaczego to takie ważne ponieważ jak zapewne wiesz ludzie podejmują swoje decyzje w większość w oparciu o własne emocje natomiast dopiero później uzasadniają je logicznie poprzez rozumowanie. Już teraz warto abyś się zastanowił nad tym jakie chcesz emocje zacząć wywoływać w swoich tekstach sprzedażowych. Skup się na tym jakie chcesz emocje wywołać w swoim czytelniku i zdecyduj w jaki sposób chcesz je wywołać. Musisz nad tym pracować ponieważ wzbudzając w ludziach emocje zawsze będziesz o krok przed wieloma copywriterami, których teksty są kiepskie jakości ponieważ non stop odwołują się wyłącznie do sfery logicznej u człowieka. Jeżeli nie wiesz, że większość decyzji zakupowych podejmowana jest przez nasze uczucia to powinieneś się zastanowić nad tym dlaczego ludzie kupują na przykład drogie zegarki skoro wszystkie wskazują tę sama godzinę? Dlaczego chcemy nosić markowe ubrania? Czyż nie dlatego aby się lepiej w nich poczuć. To właśnie to chcesz zaspokoić. To właśnie emocje są tym co decyduj o tym czy zakupisz dany produkt czy raczej odłożysz go na później co w praktyce oznacza, że nie kupisz go w ogóle. Oddziałuj zawsze gdy tylko możesz na ludzkie emocje w swoich tekstach sprzedażowych.