Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego jest tak, że jedne reklamy są skuteczne a inne całkowicie przynoszą klapę? Dlaczego jedne reklamy cały czas przynoszą dochody swoim klientom a inne cały czas nie mogą sprzedać swojego produktu? Dlaczego niektórzy copywriterzy cały czas tworzą reklamy które zarabiają wiele milionów dolarów zaś inne skazują swój produkt na spadek sprzedaży i zalega on cały czas na sklepowych półkach lub w magazynach. Podstawową kwestią jaka trzeba rozpatrzyć jest to czym się różnią takie reklamy i jakimi metodami przy tworzeniu reklam posługują się copywriterzy. Już na samym początku pytając ich o to dowiedziałbyś się że ci których reklamy są nieskutecznie nie przywiązują w ogóle wagi do testowania swoich reklam. Nie wiedza oni nawet na czym polega takie testowanie. Jeżeli reklama nie działa nie wiedza oni na wet dlaczego tak się dzieje i co trzeb aby poprawić, bądź wyeliminować z takiej reklamy. Copywriterzy, którzy testują stale swoje reklamy widzą jak bardzo ważne jest testowanie ich i dlaczego ich reklamy odnoszą sukcesy. Dzięki temu wiedza oni na co mogą ponownie położyć nacisk jeżeli chodzi o dalsze reklamy. wiedzą oni również czego nie stosować bo się totalnie nie sprawdziło. Na tym właśnie polega ich przewaga i stąd pochodzi potęga testowania reklam i naukowe podejście do tego tematu przez copywriterów odnoszących sukcesy. Ty też zacznij testować swoje reklamy jak i poszczególne ich składniki a będziesz wiedział dlaczego jedne przynoszą zysk a inne są skazane na porażkę.

Recommended Posts