Każdy tekst reklamowy musi składać się z pewnych rzeczy bez których po prostu nie byłby tekstem reklamowym. No dobrze powiedzmy, że przeprowadziłeś już dokładne badanie swojego potencjalnego klienta, wiesz jakie on ma problemy i jakie ma marzenia które chce spełnić. Wiesz również jak wygląda twój produkt i jakie możesz korzyści wyeksponować. Dodatkowo poznałeś rynek na jakim znajduje się twój produkt i wiesz jakie są na nim obecne trendy. Stworzyłeś nagłówek który twoim zdaniem sprawdzi się świetnie w swoim zdaniu a następnie wiesz już jakie będziesz miał otwarcie aby, jeszcze bardziej zainteresować swoim produktem czytelnika, i aby pozostał on z tobą na dłużej. Przedstawiłeś argumenty jakie przemawiają za kupnem twojego produktu i pozbyłeś się wszelkich obiekcji i wątpliwości jakie możesz mieć twój klient w związku z twoją oferta. Teraz pozostało tobie wezwać twojego potencjalnego klienta do działania. Już wiesz, że masz go prawie w garści i że dzieli go tylko krok od tego aby skorzystał z twojej propozycji. Jednak jest to najtrudniejszy krok. To tutaj musi się on zdecydować na to, że rozstanie się ze swoimi pieniędzmi. Musisz jeszcze raz pokazać cenę a najlepiej ją zbanalizować. Pokaż ze dajesz mu gwarancje i że tylko Ty tak na prawdę ryzykujesz. Ważne jest również to aby znać jego największe problemy i w zakończeniu swojego tekstu się właśnie do nich odnieść abyś pokazał mu że ma dwa rozwiązaniu. Że może dalej mieć problem i związane z nim niedogodności albo wyda swoje pieniądze a nasz produkt rozwiążę jego problemy.

Recommended Posts