Zabierasz się za pisanie swojej oferty sprzedażowej. Dokonałeś już dogłębnej analizy tego kim jest twój potencjalny klient i jak wygląda twój produkt. Połączyłeś już wiele faktów dotyczących twojego produktu z tym czego pragnie twój klient i już wiesz w jaki sposób dotrzesz do swojego czytelnika. wiesz jaki będzie najlepszy ton twojego przekazu i jakim językiem będziesz do niego pisał. Teraz pojawia się często problem jaki maja początkujący twórcy reklam. Zastanawiają się oni nad tym jak by tu najlepiej dobrać słowa do swojej oferty sprzedażowej żeby zachwycić swojego klienta. bardzo często popełniasz tutaj wielki błąd. Wielu czytelników chce po prostu tekstu który oni zrozumieją. Pisz do swoich klientów prostym językiem takim jakbyś rozmawiał ze swoim znajomym z którym znasz się już wiele lat. Pamiętaj aby nie silić się na jakieś wielkie i wyszukane słowa bp przez to tworzysz nie potrzebny mur pomiędzy tobą a twoim klientem i przez to spada skuteczność twoich tekstów sprzedażowych. Pamiętaj aby pisać prostym językiem a także abyś wiedział jak trafić w specyfikę twoich klientów. Jeżeli dokonałeś dogłębnej analizy rynku to wiesz za pewne czy mają oni jakieś specyficzne słownictwo i czy posługują się oni nim na co dzień. W swoim tekście koniecznie dawaj jak najwięcej nawiązań do ich języka i przez to staniesz się jednym z nich i szybciej do nich dotrzesz niż gdybyś na siłę próbował używać wielkich słów.

Recommended Posts