Jeżeli jeszcze tego nie wiesz to musisz wiedzieć to, że pisząc reklamy jesteś przede wszystkim sprzedawcą. Musisz zamieniać się w sprzedawcę kiedy siadasz do pisania swoich reklam. Musisz być jednocześnie bardzo dobrym i skutecznym psychologiem tworząc swoje oferty sprzedażowe. Posiadając wiedzę, która daje ci możliwości oceny tego co najbardziej działa na ludzi możesz tworzyć coraz bardziej skuteczniejsze teksty. analizując wiele tekstów sprzedażowych będziesz wiedział dlaczego niektóre są niesamowicie skuteczne a dlaczego inne nie działają. Następnym razem gdy będziesz analizował testy sprzedażowe innych autorów zwróci uwagę na to jak zwracają się oni do czytelników. Zwróć uwagę szczególnie na to jak oni odwołują się do ludzkich potrzeb w swoich tekstach. Prawdziwy, copywriter wie dlaczego ludzie podejmują decyzje czy zakupić coś czy może nie. Musisz znać ludzkie motywy jakimi się oni kierują przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Poznaj te motywy, które kierują ludzkim zachowaniem a staniesz się bardzo dobrze opłacanym specjalista w swoje dziedzinie. Będziesz mógł tworzyć niewątpliwie skuteczne teksty odwołujące się do najsilniejszych ludzkich potrzeb i na tej podstawie twoje teksty będą skuteczne. Odwołuj się do najbardziej skrytych potrzeb i motywów ludzkich a będziesz wtedy pewny, że twoje teksty będą sprzedawały na naprawdę wysokim poziomie. Odpowiedz sobie na pytanie dlaczego ludzie kupują a twoje umiejętności sprzedażowe wskoczą na wyższy poziom.

Recommended Posts