Zapewne już wiesz, że nagłówek jest najważniejszym elementem reklamy. Zapewne tez już wesz, że celem reklamy samem w sobie jest zwiększenie sprzedaży opisywanego produktu lub usługi. Ale czy wiesz, jaka jest rola nagłówka w twojej reklamie musisz się dobrze zastanowić, co chcesz przekazać poprzez nagłówek. Nagłówek nie ma za zadanie sprzedać twojego produktu a tylko i wyłącznie spowodować zainteresowanie twoim tekstem i to, że czytelnik zerknie na dół i zacznie czytać dalej. Jest to pierwszy i podstawowy błąd wielu copywriterów, ponieważ próbują oni już na samym początku sprzedać swój tekst. Wiesz, jaki jest najczęściej finał? Jest taki ze potencjalny klient już na początku wyczuwasz, że będziesz chciał mu coś sprzedać i on po prostu nie czyta twojej reklamy. Kolejny bardzo ważnym problemem, z jakim spotykają się coraz częściej copywriterzy jest to, że nie oferują oni swoim nagłówkiem żadnej korzyści dla swojego czytanka. Czytelnik spogląda na taki nagłówek i nie widzi żadnego powodu, aby natychmiastowo zatrzymać się i poświęcić mu kilka swoich cennych minut. Nigdy nie wiesz, w jakim momencie twój potencjalny klient przegląda na przykład twoją ofertę sprzedażową. Może nie ma za wiele czasu, bo zaraz wychodzi do pracy. Musisz o tym wiedzieć i dać mu powód taki żeby zwolnił, zatrzymał się i spojrzał na twoją ofertę. Pokaż mu korzyści z przeczytania twojej propozycji i zaciekaw go dodatkowo. Ciekawość to jeden z najlepszych sposobów zwrócenia uwagi.

Recommended Posts