Każda ofert sprzedażowa i reklama jest pisana praktycznie tylko w jednym celu. Aby zwiększyć sprzedać reklamowanego przez ciebie produktu. Musisz wiedzieć, że wszytko inne co nie sprawdza się i będzie ponad to tak na prawdę osłabi skuteczność twojej oferty i będzie ona zmniejszała twoja sprzedaż. Po pierwsze musisz analizować wiele ofert sprzedażowych które już odniosły sukces w świecie copywritingu i to da ci wiedzę na temat tego Ce się sprawdza a co możesz sobie odpuścić zdecydowanie. W związku z tym nie musisz się uczyć na cudzych błędach. Pierwszym i najważniejszym elementem twojego skutecznego szablonu oferty jest to abyś stworzył skuteczny nagłówek dla swoje oferty. Jest na prawdę wiele sposobów na stornie skutecznego nagłówka i nie musisz na nowo odkrywać jakiś innych sposobów a wystarczy, że na początku będziesz z nich korzystał a twoje oferty na pewno zwiększa swoja skuteczność sprzedażowa. Kolejnym ważnym czynnikiem nagiego nie może zabraknąć w twojej reklamie jest to aby posiadała ona dowody. Musi być ona wyładowana maksymalnie dowodami, które przekonają twojego potencjalnego klienta ze warto rozstać się z pewną suma gotówki jaka rozwiąże jego problemy bo nie rozwiązanie ich może go przecież jeszcze więcej kosztować. Na sam koniec swojej oferty pokaz, podsumuj mu co tak na prawdę dostaje w ramach twojej propozycje i pokaż jak łatwe jest zmatowienie twojego produktu. Musisz również na sam koniec twojej propozycję wezwać go do działania ponieważ nie będzie wiedział co zrobi a na pewno jeszcze może mieć pewne wątpliwości także postaraj się je na koniec rozbić doszczętnie aby ostatecznie złożył on zamówienie.